radio@toxotisfm.gr
Με την αγαπη σας στην 1η θέση στα FM του Ν.Πέλλας απο το 1991.
Tο ραδιόφωνο !!! Η Μόνιμη συντροφιά σου.....Ακούς παντού 96,3 fm!!!
σε καθε γωνιά του πλανήτη ....χωρίς να σε απασχολεί σε
πάσης φύσεως εργασια...... Ακούς στο κινητό, στο σπίτι,στο μαγαζί,
στο αυτοκίνητο, στον υπολογιστή, στο χωράφι….ΠΑΝΤΟΥ !!!
********
Ανήκω σε αυτούς που μου αρέσει η συντροφιά του
ραδιοφώνου μέχρι σήμερα  .
 Παρά τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα που υπάρχουν 
νομίζω ότι το ραδιόφωνο εξακολουθεί να έχει
τη δική του αξία και αρχοντιά. Μπορείς να το έχεις
 να παίζει όλη μέρα, να σου σιγοκουβεντιάζει, να σου
σιγοτραγουδεί, να σε κρατεί σε εγρήγορση σε ενημέρωση,
 σε ψυχαγωγία.Από τις βασικές του ωφέλειες είναι ότι
 σε κάνει να ακούς, πράγμα δύσκολο για τους ανθρώπους
 σήμερα.
Είναι  ένα μέσο που δε θα ανησυχούσες αν το παιδί
σου άκουγε μόνο του ραδιόφωνο, κάτι που δε θα το ήθελες
 να συμβαίνει με την τηλεόραση,και τον υπολογιστή.
Στο σπίτι, στη δουλειά σου,στο μαγαζί σου, στο  αυτοκίνητο,
το ραδιόφωνο σε ηρεμεί σε κάνει να σκέπτεσαι και να φαντάζεσαι 
εσύ όπως θέλεις αυτά που ακούς.
… Θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα τη συντροφιά του ραδιοφώνου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!



Παρουσιάζονται προβλήματα κατά την ακρόαση;
Επικοινωνήστε μαζί μας...... στο 6932425259.
**********
 

Οικολογικά νέα

Η GREENPEACE ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο (22 Σεπτεμβρίου), η Greenpeace παραθέτει «5 σκληρές αλήθειες», όπως χαρακτηριστικά τις αποκαλεί σε σχετικό δελτίο Τύπου, για την πετρελαιοκίνηση. Συγκεκριμένα, υποστηρίζει ότι η πετρελαιοκίνηση εξακολουθεί να υστερεί περιβαλλοντικά και ενδεχόμενη στροφή προς την πετρελαιοκίνηση θα επιδείνωνε την ατμοσφαιρική ρύπανση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

• ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ ΑΠΟΚΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ





Η κατασκευή αποχέτευσης και βιολογικού καθαρισμού στο Θριάσιο θα έπρεπε, βάσει ευρωπαϊκής Οδηγίας, να έχει ολοκληρωθεί από το 1998. Δώδεκα χρόνια και δύο ευρωκαταδίκες αργότερα, η μεγάλη στιγμή για τους κατοίκους της Δυτικής Αττικής έχει επιτέλους φθάσει. Έπειτα από έξι χρόνια εργασιών και πολλές καθυστερήσεις και παλινωδίες, το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων (Κ.Ε.Λ.) στο Θριάσιο θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2010.
• ΚΙΝΗΤΡΑ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Το «Βραβείο Αειφόρου Σχολείου», ένα φιλόδοξο πρόγραμμα που προωθεί και υποστηρίζει το Συμβούλιο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, είναι ένας διαγωνισμός μεταξύ σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με στόχο το συνολικό τους «πρασίνισμα». Κύρια επιδίωξη είναι η ενσωμάτωση της ιδέας της

αειφορίας σε κάθε πλευρά της ζωής στο σχολείο, δηλαδή στη διοίκηση, στη μαθησιακή διαδικασία, στη διαχείριση των κτηρίων, στις μετακινήσεις από και προς το σχολείο, στις σχέσεις του σχολείου με τη σχολική κοινότητα, στον τρόπο που καταναλώνεται η ενέργεια και το χαρτί.
Επιμέλεια : Κλαίρη Μαργέλη


• Η GREENPEACE ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο (22 Σεπτεμβρίου), η Greenpeace παραθέτει «5 σκληρές αλήθειες», όπως χαρακτηριστικά τις αποκαλεί σε σχετικό δελτίο Τύπου, για την πετρελαιοκίνηση.

Συγκεκριμένα, σημειώνει: «Για πολλοστή φορά έρχονται στο προσκήνιο οι φωνές εκείνων που θεωρούν ότι ήρθε η ώρα της άρσης της απαγόρευσης της κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων επιβατηγών οχημάτων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Υποστηρίζουν μάλιστα ότι η άρση αυτή επιβάλλεται για περιβαλλοντικούς λόγους, αφού οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες έχουν επιλύσει πολλά από τα προβλήματα του παρελθόντος και διεκδικούν επί ίσοις όροις μια θέση στους δρόμους, δίπλα στους συμβατικούς βενζινοκινητήρες.

Αφορμή στέκεται η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία (Euro 5), η οποία θα τεθεί ολοκληρωτικά σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2011 και η οποία θέτει νέα και αυστηρότερα όρια ως προς τις εκπομπές ρύπων, τόσο στους πετρελαιοκινητήρες, όσο και τους βενζινοκινητήρες.

Η αλήθεια είναι όμως διαφορετική.

Παρά τα αυστηρότερα όρια που προβλέπει η Euro 5, οι περιβαλλοντικές επιδόσεις των πετρελαιοκινητήρων εξακολουθούν να υπολείπονται

σημαντικά από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες, ως προς τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου».

Σύμφωνα με την περιβαλλοντική οργάνωση Greenpeace απαιτείται απομυθοποίηση της δήθεν φιλοπεριβαλλοντικής διάστασης της πετρελαιοκίνησης.

Ειδικά μάλιστα για την εξαιρετικά επιβαρημένη ατμόσφαιρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ενδεχόμενη άρση της απαγόρευσης θα προκαλέσει ραγδαία αύξηση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου

(NOx) και κατά συνέπεια έξαρση του φωτοχημικού νέφους και των συγκεντρώσεων όζοντος κατά τους θερινούς μήνες.

Η Greenpeace υποστηρίζει:


 Η πετρελαιοκίνηση εξακολουθεί να υστερεί περιβαλλοντικά, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ευρωπαϊκή νομοθεσία (Euro 5). Η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία (Euro 5), προβλέπει τριπλάσια
επιτρεπόμενα όρια εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) για τους πετρελαιοκινητήρες, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα όρια των βενζινοκινητήρων.


 Η ευρωπαϊκή νομοθεσία υπολείπεται σημαντικά της αντίστοιχης νομοθεσίας που εφαρμόζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα επιτρεπόμενα όρια για τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου που ισχύουν από το 2007 στις Η.Π.Α. (44 μg / χμ), είναι αυστηρότερα ακόμα και από τα όρια (80 μg / χμ), που θα ισχύσουν στην Ευρώπη από το 2014 με τη Euro 6.



 Η στροφή προς την πετρελαιοκίνηση θα επιδεινώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα ευρωπαϊκά στοιχεία, η Ελλάδα κατέχει το τρίτο μεγαλύτερο ποσοστό (50%) σε σταθμούς με υπερβάσεις του ορίου ενημέρωσης στις συγκεντρώσεις όζοντος το καλοκαίρι του 2009. Η Ελλάδα ήταν επίσης η τέταρτη χώρα με τις περισσότερες ημέρες (160), στις οποίες σημειώθηκε υπέρβαση του μακροπρόθεσμου στόχου για την προστασία της ανθρώπινης υγείας (LTO).


 Ενδεχόμενη άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx), οι οποίες με τη σειρά τους θα προκαλέσουν την αύξηση των συγκεντρώσεων όζοντος στα δύο μεγάλα και ήδη επιβαρημένα αστικά \
κέντρα της χώρας. Το επιχείρημα αυτό ενισχύεται από προκαταρκτικά ευρήματα, που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα στη Μεγάλη Βρετανία, σύμφωνα με τα οποία οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου από τους πετρελαιοκινητήρες δε δείχνουν πτωτικές τάσεις από το 1993, όταν και τέθηκε σε ισχύ η Euro I, σε αντίθεση με τους βενζινοκινητήρες. Η εξέλιξη αυτή σε μεγάλο βαθμό εξηγεί την έλλειψη σημαντικής μείωσης των εκπομπών οξειδίων του αζώτου σε πολλούς σταθμούς μέτρησης στην Αγγλία. Επιπλέον μελέτη του Πανεπιστημίου Stanford για τις Η.Π.Α. επιβεβαίωσε ότι η στροφή στην πετρελαιοκίνηση θα είχε ως αποτέλεσμα την όξυνση του φωτοχημικού νέφους της χώρας.


 Δεν υπάρχει ικανός ελεγκτικός και κυρωτικός μηχανισμός στις περιπτώσεις παραβάσεων. Σύμφωνα με το Τμήμα Αυτοκινήτων και Εξωτερικών Καύσεων
της Δ/νσης Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Θορύβου (Δ.Ε.Α.Ρ.Θ.), 4 στα 10 αυτοκίνητα δε διαθέτουν Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων, ενώ για τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν πριν το 2002, η εικόνα που παρουσιάζεται είναι κακή, πιθανότητα λόγω της παλαιότητας (χιλιομέτρων που έχουν διανύσει) και του ελλιπούς ελέγχου των καταλυτικών μετατροπέων κατά την αντικατάστασή τους. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή κανείς δεν μπορεί να παρακολουθήσει και –πολύ λιγότερο- να εγγυηθεί μακροπρόθεσμα την καλή κατάσταση των πετρελαιοκινητήρων σε περίπτωση άρσης της απαγόρευσης, γεγονός που αναμένεται να οδηγήσει σε δραματική αύξηση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου, αλλά και μικροσωματιδίων.


 Το αρχικό κόστος αγοράς και η κατανάλωση καυσίμου αυξάνονται, όσο
βελτιώνονται οι περιβαλλοντικές επιδόσεις των πετρελαιοκινητήρων. Ο έλεγχος των εκλυόμενων ρύπων (μέσω καταλυτών για τα οξείδια του αζώτου και ειδικών παγίδων για τα σωματίδια) έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της κατανάλωσης (έως και +10% για τους καταλύτες NOx και έως +5% για τις παγίδες σωματιδίων). Η ενσωμάτωση τέτοιων τεχνολογιών στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα έχει επίσης ως αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους των οχημάτων. Εκτιμάται, για παράδειγμα, ότι η ενσωμάτωση παγίδων σωματιδίων σε ένα νέο αυτοκίνητο (για να πληρούνται οι στόχοι της νέας ευρωπαϊκής νομοθεσίας), συνεπάγεται αύξηση του κόστους κατά 150-800 € για τα ελαφρά οχήματα και 2.000-10.500 € για τα βαρέα οχήματα. Συνεπώς αίρεται σε μεγάλο βαθμό το επιχείρημα περί οικονομικότερης επιλογής για τους καταναλωτές. Την ίδια στιγμή έρευνες δείχνουν ότι η βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων των βενζινοκινητήρων
είναι οικονομικά αποδοτικότερη σε σύγκριση με τους πετρελαιοκινητήρες.


 Η πολιτική ηγεσία μπορεί να στηρίξει την αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, χωρίς να στραφεί στην πετρελαιοκίνηση. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα σημειώνει πτωτική πορεία, με αρνητικές επιπτώσεις για τους εργαζομένους στον κλάδο. Η οικονομική κρίση είναι προφανώς η κύρια αιτία, χωρίς ωστόσο να παραβλέπονται ενδεχόμενοι ατυχείς πολιτικοί χειρισμοί. Με δεδομένο ότι οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν κατά κύριο λόγο αυτοκίνητα χαμηλού κόστους αγοράς και κατανάλωσης, η πολιτική ηγεσία μπορεί να προβλέψει οικονομικά κίνητρα για την αγορά αυτοκινήτων με χαμηλή
κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ως κριτήριο για την προώθηση και εφαρμογή των κινήτρων, προτείνεται σήμερα το όριο των 130 gr CO2 / χμ -ώστε να προκρίνονται μόνο τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα. Το όριο αυτό θα πρέπει να μεταβάλλεται για να συνάδει με τις εξελίξεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας (για παράδειγμα: 120 γρ/χλμ από το 2012 κ.ο.κ.).


 Η αστάθεια των τιμών του πετρελαίου, η ανάγκη για ενεργειακή ασφάλεια και η κλιματική απειλή έχουν οδηγήσει διεθνώς στη θέσπιση νομοθεσίας για πιο αυστηρές προδιαγραφές στα νέα αυτοκίνητα. Οι νέες εξελίξεις υποχρεώνουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να
στραφούν στην εκμετάλλευση των σημερινών τεχνολογικών δυνατοτήτων για πιο αποδοτικά οχήματα και παράλληλα να επενδύσουν εκατομμύρια ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών προς αυτήν την κατεύθυνση. Ως αποτέλεσμα στο εγγύς μέλλον αναμένεται να υπάρξουν στην αγορά πολύ πιο αποδοτικά οχήματα, ειδικότερα για τα μοντέλα μικρού κυβισμού. Η ελληνική κυβέρνηση μπορεί να στηρίξει την αγορά, με κύριο γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος και του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων πολιτών, χωρίς να στραφεί στην πετρελαιοκίνηση.






• ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ ΑΠΟΚΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ


Η κατασκευή αποχέτευσης και βιολογικού καθαρισμού στο Θριάσιο θα έπρεπε, βάσει ευρωπαϊκής Οδηγίας, να έχει ολοκληρωθεί από το 1998.

Δώδεκα χρόνια και δύο ευρωκαταδίκες αργότερα, η μεγάλη στιγμή για τους κατοίκους της Δυτικής Αττικής έχει επιτέλους φθάσει.

Η σταδιακή σύνδεση από το πρώτο τρίμηνο του 2011 του Ασπρόπυργου, της Ελευσίνας, της Μάνδρας και της Μαγούλας με το δίκτυο αποχέτευσης θα σημάνει τεράστια βελτίωση στην ποιότητα ζωής και την προστασία του περιβάλλοντος.

Έπειτα από έξι χρόνια εργασιών και πολλές καθυστερήσεις και παλινωδίες, το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων (Κ.Ε.Λ.) στο Θράσιο θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2010.

Όπως εξηγεί ο νέος πρόεδρος της ΕΥΔΑΠ, κ. Θεμιστοκλής Λέκκας, η κατασκευή της μονάδας -που θα δέχεται έως 20.000 κυβικά λυμάτων την ημέρα, εξυπηρετώντας 117.000 ανθρώπους- έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.

Απομένουν οι δύο κεντρικοί αποχετευτικοί αγωγοί, που θα συνδέσουν το Κ.Ε.Λ. με τις τέσσερις μεγάλες πόλεις της περιοχής και οι οποίοι θα είναι έτοιμοι το πρώτο τρίμηνο του 2011.

Παράλληλα αναμένεται να τελειώσουν οι εργασίες της νομαρχίας για την κατασκευή του δευτερεύοντος αποχετευτικού δικτύου, με το οποίο θα συνδεθούν τα σπίτια.

Ενόψει της λειτουργίας του Κ.Ε.Λ. Θριασίου, η ΕΥΔΑΠ επικοινώνησε με τις 500 πιο σημαντικές βιομηχανίες της Δυτικής Αττικής, προκειμένου να τις ενημερώσει για τις απαιτήσεις που υπάρχουν ως προς την προεπεξεργασία των λυμάτων τους, προκειμένου να συνδεθούν και αυτές με το δίκτυο.

Στη βόρεια και ανατολική Αττική, ωστόσο, παρά την καταδίκη από το Ευρωδικαστήριο, η υπόθεση της

δημιουργίας βιολογικών καθαρισμών εξακολουθεί να βρίσκεται σε πρώιμα στάδια.

Την προκήρυξη των διαγωνισμών ανέλαβε η Περιφέρεια, ωστόσο όταν ολοκληρωθούν τα έργα, τη λειτουργία τους θα αναλάβει η ΕΥΔΑΠ, με αντάλλαγμα την απόκτηση του ελέγχου των δικτύων ύδρευσης, που σήμερα ανήκουν σε δήμους.

Σύμφωνα με τον κ. Λέκκα, οι δήμοι της Αττικής χρωστούν σήμερα στην ΕΥΔΑΠ 165 εκατ. ευρώ.

«Πρωταθλητές» στα χρέη είναι οι δήμοι Αρτέμιδας, Μεγάρων και Άνω Λιοσίων

(από 17 εκατ. ευρώ), Μαραθώνα (14,4 εκατ. ευρώ), Μαρκόπουλου Μεσογαίας

(7,9 εκατ. ευρώ), Νέας Μάκρης (4,6 εκατ. ευρώ) και Παιανίας (3,1 εκατ. ευρώ).

Η βελτίωση των οικονομικών είναι στις προτεραιότητες της εταιρείας.

«Όταν αναλάβαμε, η ΕΥΔΑΠ δανειζόταν 3 εκατομμύρια ευρώ μηνιαίως για να καλύψει λειτουργικά έξοδα και επενδυτικό πρόγραμμα», εξηγεί ο κ. Λέκκας. «Τώρα έχουμε καταφέρει να σταματήσουμε το δανεισμό και εργαζόμαστε για τον περιορισμό των περιττών εξόδων».




• ΚΙΝΗΤΡΑ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


Πόσα κιλά χαρτί δώσατε για ανακύκλωση;

Υπάρχει σύστημα αποθήκευσης και αξιοποίησης του νερού της βροχής;
Μετρήσατε τις κιλοβατώρες ανά μαθητή και εκπαιδευτικό;

Υπολογίσατε το βάρος απορριμμάτων που πάει για τη χωματερή, ανά μαθητή και εκπαιδευτικό ανά μήνα;

Μήπως οι λαμπτήρες πυρακτώσεως που χρησιμοποιούνται είναι πολλές;

Υπάρχει πρόσφατη βεβαίωση συντήρησης του λέβητα καλοριφέρ;

Ποια είναι η ισχύς των φωτοβολταϊκών συστημάτων του σχολείου (αν διαθέτει);

Διαθέτει το σχολείο κήπο ή ταρατσόκηπο;

Εφαρμόζεται πρόγραμμα κομποστοποίησης;

Δεν πρόκειται για απλό ερωτηματολόγιο, αλλά για τους δείκτες του «Αειφόρου Σχολείου», ενός φιλόδοξου προγράμματος που προωθεί και υποστηρίζει το Συμβούλιο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού και το οποίο επιθυμεί να συνεισφέρει στη δημιουργία κινήτρων για τα σχολεία, με τη θεσμοθέτηση του «Βραβείου Αειφόρου Σχολείου».









Το «Βραβείο Αειφόρου Σχολείου» είναι ένας διαγωνισμός μεταξύ σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με στόχο το συνολικό τους «πρασίνισμα».

Κύρια επιδίωξη είναι η ενσωμάτωση της ιδέας της αειφορίας σε κάθε πλευρά της ζωής στο σχολείο, δηλαδή στη διοίκηση, στη μαθησιακή διαδικασία, στη διαχείριση των κτηρίων, στις μετακινήσεις από και προς το σχολείο, στις σχέσεις του σχολείου με τη σχολική κοινότητα, στον τρόπο που καταναλώνεται η ενέργεια και το χαρτί.



Η δήλωση συμμετοχής των σχολείων γίνεται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Βραβείου (www.aeiforosxoleio.gr) μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2010.

Στη συνέχεια τα σχολεία αναπτύσσουν τις δράσεις τους και προς το τέλος Μαΐου εισάγουν τις αποδείξεις των δράσεων στην ιστοσελίδα του Βραβείου.

Το πρώτο βραβείο για τα σχολεία που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμών είναι η χρηματοδότηση περιβαλλοντικής επίσκεψης με το ποσό των 4 και 5.000 ευρώ αντίστοιχα για τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ απονέμονται διακρίσεις σε ποσοστό των σχολείων που συμμετέχουν στον διαγωνισμό.

Το Βραβείο Αειφόρου Σχολείου τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Χορηγοί του Βραβείου Αειφόρου Σχολείου είναι η WIND και το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

Ο δρ Δημήτριος Καλαϊτζίδης, διευθυντής του Ραλλείου Πειραματικού Γυμνασίου

Θηλέων Πειραιά και πρόεδρος του Συμβουλίου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Ελληνικής Εταιρείας σημειώνει, σχετικά με τον παραπάνω διαγωνισμό: «Τι θα λέγατε να πάρουν τα παιδιά του σχολείου τη διαχείρισή του στα χέρια τους; Να συνεργάζονται για να μειώσουν την κατανάλωση νερού, ηλεκτρικού, πετρελαίου, χαρτιού φωτοτυπίας, να βρουν τρόπους καλύτερης και πιο αποτελεσματικής συνεργασίας, να αξιοποιήσουν τις μαθητικές κοινότητες για να κάνουν ένα καλύτερο και πιο "πράσινο" σχολείο; Να αλλάξουν τους ενεργοβόρους λαμπτήρες, να εξασφαλίσουν βρύσες με φωτοκύτταρα, να τυπώνουν από τις δύο πλευρές του χαρτιού, να στέλνουν τις εργασίες τους ηλεκτρονικά, χωρίς την ανάγκη εκτυπώσεων και άλλες τέτοιες πρωτοβουλίες; Μάλλον θα λέγατε ναι με ενθουσιασμό».




ΠΗΓΕΣ


Greenpeace

Καθημερινή

Ελευθεροτυπία

www.aeiforosxoleio.gr









 


   







 



ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  THΛ 2382042303 fax : 23820 42799  radio@toxotisfm.gr κιν. : 6932425259 

  Web Design Pella-Net