Κεντρική Μακεδονία

Διονύσης Σταμενίτης: Δύο ακόμα σχολεία της Πέλλας στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»

96Προβολές

Υπεγράφη σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η σύμβαση δωρεάς
για τη Β’ Φάση του προγράμματος ανακαίνισης σχολικών κτιρίων «Μαριέττα
Γιαννάκου».
Στο πλαίσιο της νέας φάσης του προγράμματος, εντάσσονται στον Νομό Πέλλας
δύο ακόμη σχολικές μονάδες: το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αριδαίας και το 1ο
Ημερήσιο Γυμνάσιο Γιαννιτσών, που προστίθενται στις έξι σχολικές μονάδες της
Πέλλας που έχουν ήδη ανακαινιστεί μέσω του προγράμματος.
Ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας, Διονύσης Σταμενίτης εξέφρασε την
ικανοποίησή του για τη συγκεκριμένη εξέλιξη, υπογραμμίζοντας τη σημασία της
συνεχούς αναβάθμισης των σχολικών υποδομών για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Παράλληλα, ευχαρίστησε θερμά την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία
Ζαχαράκη, καθώς, όπως σημείωσε, σε προηγούμενη συνάντησή τους είχε
καταθέσει το αίτημα για την ένταξη νέων σχολείων της Πέλλας στη Β’ Φάση του
Προγράμματος.

Κάντε το σχόλιο σας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.