Για δεύτερη συνεχή χρονιά, παραμονή των Χριστουγέννων, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η Χριστουγεννιάτικη Συναυλία του Αλεξάνδρειου Δημοτικού Ωδείου Γιαννιτσών, σε...
Το Νοσοκομείο Γιαννιτσών επισκέφθηκε την Τρίτη (προπαραμονή των Χριστουγέννων) ο Δήμαρχος Πέλλας κ. Στάθης Φουντουκίδης, στο πλαίσιο εθιμοτυπικής αλλά και...