
192Προβολές
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας πραγματοποιήθηκε η περιφορά της Ιεράς
Εικόνας του Αγίου Αθανασίου και στη συνέχεια ο ιερέας Σάββας Μπιζιρτζάκης
ευλόγησε το παραδοσιακό «Κουρμπάνι», ένα έθιμο που αναβιώνει κάθε χρόνο,
όπως και φέτος.
Ο πρώην Υπουργός συνεχάρη τους κατοίκους για τη συνέπεια και τον σεβασμό
με τον οποίο κρατούν ζωντανά τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας και τους
ευχήθηκε να έχουν την ευλογία του Αγίου Αθανασίου και να βρίσκονται πάντοτε
υπό τη σκέπη του.

πρόσθεσε ένα σχόλιο





