Άνοιξε η πλατφόρμα του προγράμματος «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» για υποβολή αιτήσεων. Την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου για την Κεντρική Μακεδονία.
Από το Γραφείο Τύπου του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: https://ypen.gov.gr/exoikonomo-avtonomo-epanekkinisi-stis-25-01-2021-me-technikes-prosarmoges/ Από τη Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2021,...









