Με τις καλύτερες προϋποθέσεις ξεκινά το 2026 για τον Δήμο μας, καθώς το φλουρί της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔΚΜ) έπεσε στην Έδεσσα!
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, ο Δήμος μας αναδείχθηκε ο τυχερός της βραδιάς....





