Πολιτική

«Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον δρόμο Θεσσαλονίκη – Γιαννιτσά – Έδεσσα».

187Προβολές

«Οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξη»

Στη δημοσιοποίηση της πρόσκλησης και διακήρυξης του διαγωνισμού προχωράει το Υπουργείο
Υποδομών και Μεταφορών για το έργο αναβάθμισης και κατασκευής του δρόμου
«Θεσσαλονίκη -Γιαννιτσά – Έδεσσα».
Ειδικότερα πρόκειται για το έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση της Αναβάθμισης του
οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας)
και λειτουργία/ συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας»
Το έργο με προϋπολογισμό 358.8 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει την αναβάθμιση τριών τμημάτων
του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Έδεσσας (ειδικότερα στο κομμάτι Αξιού ποταμού – Έδεσσα)
καθώς και την λειτουργία και συντήρηση. Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ είναι 30 έτη,
περιλαμβάνοντας 3 έτη κατασκευαστική περίοδο και 27 έτη περίοδο λειτουργίας/συντήρησης
και εκμετάλλευσης της υποδομής και δεν θα προβλέπονται διόδια.
Όπως έχει τονιστεί, η υλοποίηση του έργου θα συμβάλλει:
 Στη βελτίωση της ασφάλειας των οδικών υποδομών της κεντρικής Μακεδονίας.
 Στη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των χρηστών της οδού.
 Στην τουριστική αναβάθμιση της περιοχής και την αναβάθμιση του προσφερόμενου
τουριστικού προϊόντος με την διασφάλιση γρήγορων και ασφαλών μετακινήσεων.
 Στη μείωση του κόστους μεταφορών.
 Και στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα
της οικονομίας της περιοχής.
Αναφορικά με το ζήτημα ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας κ. Διονύσης Σταμενίτης
δήλωσε:
«Η προκήρυξη του διαγωνισμού αποτελεί ακόμα ένα βήμα που μας φέρνει πιο κοντά στην
υλοποίηση του μεγάλου έργου Θεσσαλονίκη – Γιαννιτσά – Έδεσσα. Χωρίς πολλά λόγια αλλά
με έργα σχεδιάζουμε το αύριο του Νομού Πέλλας. Οφείλουμε στην περιοχή μας ένα
σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο που θα δώσει ώθηση στην ανάπτυξη, θα μας βγάλει από
τη συγκοινωνιακή απομόνωση και θα προσφέρει ταχύτητα και ασφάλεια στις μετακινήσεις.
Μέσα σε 3 χρόνια έγιναν όσα για χρόνια καθυστερούσαν αναίτια και αυτό το πετύχαμε μέσα
από τη συνεργασία, τον σχεδιασμό αλλά κυρίως λόγω της πολιτικής βούλησης του
Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών και
Υποδομών να κατασκευαστεί ο δρόμος».

Κάντε το σχόλιο σας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.