Δ. Σκύδρας

1ο ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ 2020

923Προβολές

ΣΚΥΔΡΑΪΚΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2020

1ο ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ 2020

Πέμπτη 27/02/2020, ώρα 18:30΄, πλατεία Δημοκρατίας Σκύδρας

 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΗΣ- ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  1. Ο  ΚΡΥΜΜΕΝΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ  ΔΗΜΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ – είναι ένα διαδραστικό   παιχνίδι που έχει σκοπό τη γνώση και σωματική άσκηση διαμέσου της ψυχαγωγίας  και σχετίζεται φέτος  με την ιστορία (και όχι μόνο!) της Σκύδρας και των ανθρώπων της.  Αποκρυπτογράφηση γρίφων, επίλυση δοκιμασιών, τρέξιμο ή περπάτημα, είναι κατά βάση τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού.
  2. Τα όρια του παιχνιδιού προσδιορίζονται γεωγραφικά γύρω και λίγο παραπέρα από το κέντρο του Δήμου Σκύδρας.
  3. Κάθε ομάδα αποτελείται το λιγότερο από 5 άτομα, 4 μέλη και 1 αρχηγό. Δεν υπάρχει ανώτατο όριο στα μέλη. Για τη συμμετοχή στο παιχνίδι ο αρχηγός κάθε ομάδας πρέπει να καταθέσει αίτηση συμμετοχής μέχρι την Τρίτη 25/02/2020 και ώρα 14.00΄ στο αρμόδιο στέλεχος του Δήμου Σκύδρας  Χαρούλα Γραμματοπούλου, στο ισόγειο του Δημαρχείου ή ηλεκτρονικά στα

Emailantoakis@gmail.com  πληροφορίες  Άκης Αντωνιάδης, Πρόεδρος Κοινότητας Σκύδρας  τηλ. 6974661506        

        grammatopouloue@skydra.gov.gr   πληροφορίες  τηλ.    2381351876

 

  1. Όριο ηλικίας για τους συμμετέχοντες: από 10 έως 110 ετών.  Για την καλύτερη λειτουργία της, η ομάδα θα πρέπει να απαρτίζεται από διάφορες ηλικίες. Ομάδες που αποτελούνται αποκλειστικά από άτομα μικρών ηλικιών, ίσως  δυσκολευτούν περισσότερο.
  2. Πενταμελής οργανωτική επιτροπή θα έχει τον ρόλο του κριτή και μόνο αυτή θα αποφασίζει σε τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν κι αυτή αναδεικνύει τον νικητή.
  3. Ο αρχηγός της ομάδας- που πρέπει να είναι ενήλικας- εκπροσωπεί την ομάδα του και μόνο αυτός επικοινωνεί με την οργανωτική επιτροπή. Ο αρχηγός της ομάδας ειδοποιεί αμέσως την επιτροπή σε περίπτωση που η ομάδα αποφασίσει να εγκαταλείψει για οποιοδήποτε λόγο το παιχνίδι.
  4. Οι ομάδες  απαγορεύεται   να χρησιμοποιήσουν μεταφορικό μέσο.
  5. Οι μετακινήσεις των ομάδων στη περιοχή που θα εξελιχτεί η δραστηριότητα γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των ομάδων και με μεγάλη προσοχή.
  6.  Απαγορεύεται η διάσπαση της ομάδας.
  7. Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού από το παιχνίδι η καταστροφή στοιχείων που χρησιμοποιούνται στο παιχνίδι, αλλά και η συνεργασία των ομάδων.
  8. Για την απάντηση των γρίφων τα μέλη της ομάδας μπορούν να χρησιμοποιήσουν κάθε πρόσφορο μέσο.  Διαδίκτυο, βιβλία, συνεντεύξεις, κινητό τηλέφωνο   κλπ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

  1. Η διαδικασία ξεκινάει το απόγευμα της Πέμπτης 27/02/2020 ώρα 18:00΄ στην πλατεία Δημοκρατίας όπου και θα γίνει η γνωριμία κι ο έλεγχος των ομάδων. Η παράδοση των αρχικών γρίφων, καρτελών, χάρτη στους αρχηγούς των ομάδων θα γίνει στις 18:30΄.
  2. Κάθε καρτέλα έχει το όνομα κάθε ομάδας και είναι μοναδική. Η καρτέλα είναι απαραίτητη στις ομάδες καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού καθώς χρειάζεται για τον έλεγχο των σημείων.
  3. Σημείο αφετηρίας παραλαβής και παράδοσης καρτέλας γρίφων, δοκιμασιών ορίζεται ο  χώρος της πλατείας Δημοκρατίας  Σκύδρας.
  4. Νικήτρια του παιχνιδιού ανακηρύσσεται η ομάδα που θ΄αποκρυπτογραφήσει και θ΄ απαντήσει σωστά σε όλους τους γρίφους και τις δοκιμασίες όλων των σταθμών, επιστρέψει στην αφετηρία, παραδώσει στην επιτροπή την καρτέλα για έλεγχο, διεκπεραιώσει τις τελευταίες δοκιμασίες,   καταφέρει να βρει τον κρυμμένο θησαυρό, και επιστρέψει πάλι στην αφετηρία.
  5. Συγκεκριμένα οι ομάδες πρέπει πρώτα να λύσουν τους αρχικούς γρίφους που θα τους οδηγήσουν στα σημεία

-να μεταβούν στα σημεία και ν΄ αναγράψουν με μολύβι στην καρτέλα το σημείο στο οποίο βρίσκονται και συγκεκριμένα στο πλαίσιο Α, δείχνοντάς το στους «ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ»,

-αν είναι λάθος, η ομάδα αναζητεί την σωστή απάντηση σβήνοντας την παλιά και γράφοντας τη νέα

-αν είναι σωστή, παραλαμβάνει δοκιμασία από τους «ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ» όπου  η σωστή διεκπεραίωση λύση σημειώνεται ή γράφεται στο πλαίσιο Β της καρτέλας και συνεχίζει.

-αν είναι λάθος, η ομάδα προσπαθεί για τη σωστή διεκπεραίωση-λύση, η δοκιμάζει σε άλλο σημείο ,αφήνοντας την επίλυση στην συνέχεια του παιχνιδιού.

Η ομάδα που καταφέρει να έχει συμπληρωμένα σωστά όλα τα πλαίσια Α και Β της καρτέλας και αφού ελεγχθεί  από  την επιτροπή στην αφετηρία του παιχνιδιού λαμβάνει τις τελευταίες δοκιμασίες  όπου και θα την οδηγήσει στον χαμένο θησαυρό.

  1. Αφού μαζευτούν όλες οι ομάδες ανακοινώνεται η νικήτρια ομάδα και ακολουθεί πάρτι.

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΚΑΜΟΖΗ         ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ

ΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ         ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΚΥΔΡΑΣ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

ΜΑΡΙΝΑ   ΨΑΡΡΑ            ΜΕΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΥΞΕΙΝΟΥ  ΛΕΣΧΗΣ

                                        ΣΚΥΔΡΑΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΟΥΛΔΟΥΡΑ  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΕΛ ΣΚΥΔΡΑΣ      

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ:

Έφηβοι στην ηλικία ή στην ψυχή, κινητό, tablet ή laptop,φακός, μολύβι-γόμα (υποχρεωτικά), σημειωματάριο, χάρτης οδών Σκύδρας (ο οποίος θα μοιραστεί από την οργανωτική επιτροπή). Κέφι πολύ!!!

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

                                                    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ                                                                                                                

Κάντε το σχόλιο σας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.